sobota, 26 marca 2016

Gadżeciara

Muszę się do czegoś przyznać. Jestem straszną gadżeciarą, a że uwielbiam czytać książki pozwoliłam sobie pochwalić się prezentami jakie ostatnio sobie sprawiłam.
Wiem, że jeśli chodzi o pokrowiec można go sobie uszyć samemu. Ja na razie jestem w trakcie chęci nauczenia się szycia na maszynie. Co prawda drobne poprawki jak skrócenie spodni, czy uszycie poszewki na jaśka nie są dla mnie problemem, to jednak uszycie czegokolwiek innego stwarza mi jeszcze problem. Postanowiłam więc zakupić sobie taki pokrowiec.
Kto wie? Może z czasem sama będę umiała uszyć sobie coś takiego. Choć jestem na tyle ambitna, że myślę również o ciuchach. Ale jak na razie jestem na bardzo, bardzo podstawowym poziomie ;)
A oto i i moje zakupy:


Etui na książkę, a że z kotem? Przyznaję jestem straszną kociarą ;)


Zakładka do książek: smok


Jeśli chcecie namiary:
na etui: Fifa&rafa
na zakładkę: Zakładki Made By A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz